Foran dem ligger varierte og innholdsrike dager med blant annet besøk til storbyene Brussel og Brugge, aktiviteter på skolen samt besøk på en gård der de driver økologisk landbruk og en utendørs aktivitet i en klatrepark.

Tirsdag kveld var det velkomst i skolens «Rotunde» der det ble servert diverse fingermat og belgiske vafler. Sammen med våre elever var det også ni elever fra samarbeidsskolen i Ocaña i Spania. I tillegg hadde man noen bli-kjent-øvelser før elevene dro hjem med sine vertsfamilier.

Elevene våre som er på tur, er Amanda, Fredrik,  Kristian, Sindre og Syvert fra 8B og Anna, Ilona, Kaia og Pernille fra 8A. Bildene er fra velkomsten, og som dere ser på ett av bildene, har man satt opp skilt som viser retning og avstand til både Øyslebø og Ocaña.