Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
IMG_20221017_103909

Kjenner du igjen noe av dette?

I aulaen på ungdomsskolen ligger det mye gjenglemt tøy samt en del sko. Er noe av dette ditt? Bildet over viser bare et lite utvalg. Se alle bildene. Hent før 15. januar ellers vil brukbare plagg og sko bli gitt bort.

Bursdag

FAU ønsker inkluderende bursdagsfeiringer

Foreldrerådets arbeidsutvalg (FAU) ønsker å unngå at barn føler seg utelatt i forbindelse med bursdagsfeiringer på barnetrinnet og har derfor vedtatt noen anbefalinger.

Kunst 2

Flotte kunstverk i 7. klasse

7. klasse har hatt et produktivt år i Kunst & Håndverk dette skoleåret. Kunstverkene ble stilt ut slik at foreldre og lærere kunne se dem i forbindelse med avslutningsfesten onsdag.

Skidag 7

7. klasse trivdes på Bortelid

Selv om sommeren for alvor er rett for døra, tar vi med noen bilder fra 7. klasses skitur til Bortelid i mars.

Kreative 5. klassinger

5. klassingene på Øyslebø har nok en gang vært kreative, både med hendene og digitalt.

Dette er koronareglene som gjelder for barn under 18 år nå

20. desember vedtok formannskapet en lokal forskrift om smittekarantene som gjelder for barn under 18 år. Dette gjelder alle nærkontakter, også de som ikke er husstandsmedlemmer eller tilsvarende nære. I praksis betyr det for eksempel at barn og unge som får smitte i sin avdeling eller sin klasse i barnehage eller skole, må i karantene. Forskriften gjelder til 20. januar.

Foresattepålogging IST

Foreldre kan logge seg inn for å se fravær, anmerkninger og dokumenter.

Digital meldingsbok

Øyslebø oppvekstsenter benytter digital meldingsbok. Meldinger som tidligere ble skrevet på papir, skal nå sendes digitalt. Skolen på sin side benytter samme system til å sende ut informasjon til foresattes mobiltelefoner og epostadresser.

Leksehjelp i barneskolen

Leksehjelp har dette skoleåret fått en ny struktur. Vi tilbyr leksehjelp til alle elever mandag , tirsdag og onsdag. Tilbudet er gratis.